Saturday 23 February 2013

takde layanan istimewa dari dia ..........

dah dekat dua tahun kami bersama tapi layanan dia terhadap ,aku same jer macam dia layan pompan2 lain. Kadang2 aku ni cemburu jugak bile dia asik IM dgn pompan lain kat FB , lg2 dia IM dgn budak2 fakulti aku .huhu,sakitnye hati . Tapi bile aku pikir2 balik , aku ni sape la pon nak marah atau cemburu, aku bukan sape2 dalam hidup dia pon, dia penah tulis dalam note book aku yang dia takkan mengahwini aku. Mungkin aku bukan yang terbaik untuk dia . Aku ni cuma pelacur je bagi dia , hamba yang perlu menuruti semua kemahuan dia .Redha jelah , dah ini jalan yang aku pilih .

D.W antara orang yang paling aku nak sangat tahu ape hubungan dia dgn pompan tua separuh abad ni . Sugar mummy dia ke?,, yang aku tahu dulu dia penah tipu aku yang D ni adik kandung dia , dia suruh aku balik kampung semata2 adik dia nak datang melawat dia kat rumah . Rupe2 nye aku dapat kantoikan diorang . Wanita separuh abad yang berada di rumah dia . HUHU ..mase tu memang la sakit hati tapi dia pujuk aku balik ,dia cakap dia cuma guna2kan D ni untuk dapatkan benefit jer. Sama jugak macam aku,tapi dia takla cakap depan2 aku . Aku pon boleh rase benda yang same .Lagi satu yang B.R ni , pompan ni dari kampung dia ,diorang dah lame kenal n memang penah menjalinkan hubungan . Pompan ni tak habis2 merayu macam2 kat dia mase aku terbukak fb dia. Tapi dia cakap pompan ni curang kat dia , yeke??.. ataupon ini macam cerita classic dulu2 yang pompan tu akan tunggu laki tu balik walau seribu tahun pon , itulah namenye cinta sejati kan ..

yang buat aku lagi sakit hati , bile aku balik kampung or stay umah kakak aku takde pulak dia beria2 nak mesej aku macam mase zaman2 dia nak ngorat aku dulu . Satu mesej sehari pon susah nak hantar ke?? .. Yang peliknya dengan si D ni 24/7 tak penah lekang bermesej nyer . Kadang2 buat aku rase something . Aku dah lama tahu hubungan dia dgn si D ni dah lame sangat , tapi ntahla , aku tak nampak mane keistimewaan yang dia bagi pada aku .

Memang aku akui , cinta kami tak semekar dulu, tak seindah dulu dan dah semakin kusam . Tapi hari demi hari aku cuba mengalah dan menaikkan lagi rase cinta di hati . Tapi hati satu lagi tak habis2 menghasut tak perlu buat semua ni sebab aku bukan sape2 bagi dia . Dia takkan hargai pon semua tu . Memang betul pon, dia tak pernah nampak pengorbanan aku selama ni ,yang dia nampak cuma seorang pelacur dan hamba abdi.


No comments:

Post a Comment