Tuesday 26 February 2013

sambungan MALAM ...

"THIS RELATIONSHIP GONNA END VERY SOON !" 

nilah perkataan yang selalu dia ungkap . Setiap kali dia ungkap aku terdiam dan terpaku . Perasaan malu dan sebersalah menghantui aku .Aku tak tahu mana lagi salah aku . Semalam dia balik around 11.30pm , aku buat2 tidur mase tu . Dia balik terus mandi . Selama aku kenal dia kalau dia keluar mane2 lepas tu terus mandi maknenye dia minum arak atau lepas having sex. 

Dia tidur kaki dekat kepala aku , aku buat2 tak sedar . Then aku keluar sebab nak pegi ambik air minum , dia pon follow aku macam la aku nak larikan diri . Memang selalu dia buat macam tu pon. Perasaan unsecure dengan aku dah lama dalam diri dia . Sampai aku tak penah dapat kunci rumah sendiri , aku takde password macbook dia , handfone dia . Padahal  aku tiada langsung berahsia dengan dia . Memang sakit hati , tapi nak buat macam mana lagi , aku masih belum dipercayai 100%.

Pagi tadi aku ambik rm20 dalam wallet dia. Punyelah dia marah sampai cakap lagi "this relationship gonna end very soon ", aku terkesima /terkejut / dan macam2 lagi perasaan yang bercampur baur. Sememangnya dia nak sangat aku pergi dari hidup dia. Sedangkan bila dia guna duit aku tanpa bagitahu aku dulu ,aku diam jer , takde pon aku nak cakap ape2 .
Kenapa dunia ni sangat tak adil pada aku ?.. Semua aku buat semua salah , dia buat semua betul , aku langsung tak boleh nak pertahankan hak aku , aku langsung tak boleh bersuara . Semua keputusan di tangan dia . Bile aku kena makan , cara tidur ,buat kerja semua kene ikut cakap dia . Even nak keluar rumah pon dia tak bagi ,kalau bagi pon if dia suruh beli ape2 .Kalau aku berdegil jugak dia akan cakap "this relationship gonna end very soon"..


No comments:

Post a Comment