Thursday 21 February 2013

ape boleh buat....

hurm ,bulan depan fakulti aku ade buat annual dinner . Aku nak sgt pegi , selama ni aku mane ade pegi mane2 yg fakulti anjurkan , sometimes tu nak jugak la glamer2 .. aku tak penah jadi perhatian fakulti , yerla aku ni bukan cantik pon , tak pandai pulak tu ,n lebih worst lagi aku kapel pulak dgn black guy ..huhuhu.. benda tu jerla pon yang buat orang kenal aku kat kolej tu .. 

Aku dah mule berangan2 nak jadi  diantara yang tercantik malam tu , tapi aku takde costume , duit pon takde , bajet mesti banyak punye nak gune . Pagi tadi DIA terlepas cakap yang dia nak pegi dinner tu , hurm, takde pon ajak aku pegi same .Aku terase sangat bile DIA buat aku macam bukan sape2 dalam hidup dia . Bile susah same2 tapi bile DIA senang ,DIA pegi carik kawan2 DIA , enjoy dgn pompan2 lain .. Kadang2 aku rase macam aku ni cuma tempat DIA mengadu , tempat DIA lepas nafsu jer.  Aku tahu DIA takkan lepaskan peluang untuk pegi dinner tu ,sebab tu diantara dinner yang classy la yang fakulti aku penah anjurkan .Mase tu lah pon DIA nak carik mangsa2 baru . Aku takkan benarkan itu berlaku pada mana2 gadis lagi , cukupla aku sorang jer yang rase pahitnye bersame dia , dipergunakan untuk kepentingan diri sendiri , dihina , diperhambakan , dipukul tu dah jadi macam biasa je bagi aku sebab  dah selalu sangat tangan kaki naik . Aku bukan menyesal tapi aku rase aku perlu teruskan jugak sampai selesai ,aku da mulakan ,so sekarang aku kena keep on play and then tamatkan semua ni dengan cara berhemah .Aku dah penat rase sakit ,aku dah penat mengadu domba ,aku dah penat nak fikir pasal hubungan ni , biarla aku mengalah dan berdiam diri, biar DIA buat ape DIA nak , biar DIA sakitkan hati aku sebagaimana DIA nak , aku akan terima ape saje .Aku tahu motif DIA buat semua ni untuk usir aku dari rumah ni , dan untuk buat aku tamatkan hubungan ni . Tapi tak semudah itu , aku takkan mengalah , aku ade misi aku sendiri dan aku cuma perlu buat tak tahu jer walau ape yang bakal berlaku .

Aku akan buat kejutan besar malam annual dinner nanti . Aku takkan mintak satu sen pon duit dari DIA . Biar DIA tahu aku pon tak hadap sangat duit DIA tu .

No comments:

Post a Comment