Saturday 16 February 2013

Salam perkenalan ...

hai..salam perkenalan buat semua .. dah lame jugak tak berblogging ni , rase teringin pulak nak aktif lagi .. dulu aku ade blog sendiri ,semua aktiviti harian aku letak dalam tu , tapi lame2 aku jadi segan pulak bile ramai yang dah kenal aku , siap follow twitter ,facebook sume.. sekarang aku nak berubah arah , aku nak rahsiakan siape diri sebenar aku , gune pic avatar pon ok what , cute jugak kan .. LOL..

nak citer pasal diri aku ni memang complicated sikit , satu page memang tak cukup punye ,hehe.. Aku buat blog ni bukan untuk glamer tapi aku nak citer kisah hidup aku yang penuh dengan drama ni ,.harap korang sudi la bace n comment ape yang patut untuk perbaiki blog aku ni ..

okla,malas nak tulis panjang2 , korang bukan nak bace pon .. ape2 pon .. thanks sebab sudi lawat blog aku .. kalau rajin lawat la formspring aku yer,kite borak2 kat sane ,ni link nyer http://www.formspring.me/anailujune..bye,jumpe lagi...

No comments:

Post a Comment