Saturday 16 February 2013

kenape nak marah?...


korang boleh tanye aku kenape nak marah ?. sebabnye mestilah ade something yang dah buat korang marah , ye idak?.. hahaha..

marah ni sebenarnye tak elok untuk jiwa dan kesihatan ( pandai2 jer :) 
kalau marah jangan la lame2 sangat ,kalau boleh just let it go ,even benda tu menyakitkan hati sangat2 .. tak pon korang layan lagu2 60-an ke ,haha... kalau korang nak tahu aku ni pon ade habit suke marah2 gak, ape je yang aku rase tak puas hati ,aku pendam dulu ,pastu aku kumpul banyak2 then sampai mase aku letupkan BOOMMM.. TAPI sebenarnye tak elok tau buat camtu , korang kene la terus terang kalau korang ade masalah atau tak puas hati dengan sape2 , itu satu care nak kembalikan mood korang yang dah down tuh..

lagi satu kalau tak pon korang boleh pegi kat tempat tinggi , tempat paling baik kat Bukit Ampang ,,jangan la plak pegi malam2, kat situ pot kapel2 berasmaradana , kalau boleh pegi la siang hari , korang naik atas lepas tu jerit kuat2 ape yang korang tak puas hati sangat tu .. lepas tu kompem lega babe.. try la kalau tak caye..




No comments:

Post a Comment