Tuesday 26 February 2013

ape salah aku??

Aku tak tahu ape lagi salah aku hari ni . Aku dah pon pulangkan rm20 dia balik pagi tadi. Aku balik tadi punyelah pening kepala macam nak pecah , dala aku tak makan dari pagi . Aku pon beli la nasik lemak dekat makcik yang selalu meniaga kat lrt tu . Lepas tu ingat nak balik jalan kaki je sebab nak save duit . Tapi hari nak hujan la plak . Nampak nye naik teksi lagi la hari ni. Melayang rm5 aku . Tinggallah rm3 dalam purse n itulah yang akan bawak aku pergi esok hari. Aku nak mintak kat dia ,rasenye tak perlu kowt , aku malas nak mintak simpati dia lagi dah . Biarlah aku susah senang sendiri. Dia pon tak penah ikhlas dengan aku . Dia cakap dia sentiasa fikir masa depan dia ,buang mase dia nak fikir pasal aku .

Dia balik dari kolej around 5pm like that . Then maybe dia tengok aku tengah tidur n aku tak masak ,dia marah la kowt ,pastu dia pegi main basketball sampaila pukul 7.30pm.

Lepas tu dia mandi ,siap2 pegi keluar lagi . Ntah ke mana lagi hari ni . Aku dah takde rase ape2 dah ,nak tanye pon nanti buat sakit hati je dengar jawapan dia .Aku pon diam jerla . Aku tahu dia buat camtu sebab nak sakitkan hati aku lagi. Hati aku dah terlalu terluka untuk menangisi ape berlaku hari ini . Aku dah sampai takde airmata dah . Biarlah ape yang berlaku aku pendam dalam hati . Blog ni sekadar meluahkan isi hati ,ibarat diari aku . Aku memang suka menulis diari ,tapi setiap kali diari aku dirampas dan dikoyak2 ,ade jugak yang dibakar olehnye . Dia memang tak suke aku menulis diari. Blog ni jerlah peneman aku ,untuk sementara dia tak tahu lagi , if one day dia dapat tahu MATI LAH AKU!!!

No comments:

Post a Comment