Sunday 24 February 2013

Hurm...

Semalam kitorang gaduh lagi , sebabnye dia boleh pulak meyampuk mase aku tengah on call dengan mak aku. Aku pon ape lagi la , tah ape nak aku jawab dengan mak aku ntah . Dari semalam aku terus tutup handfone lepas dia menyampuk . Dia cakap dia tak sengaja , aku memang tak boleh terima . Dahla dia backstab aku dia taknak mengaku . Ade ke patut dia bagi aku satu design rumah ni , lepas tu boleh pulak dia g post dekat fb dia . FUCK YOU SON OF BITCH .  

Tapi ntah macam mana sebelum aku nampak yang dia post dalam fb dia , tuhan dah bagi aku petunjuk . Ade rase macam sesuatu la. Masa malam 20hb dia keluar pegi fitting kalau tak silap aku , ntah fitting ke dating tah . Selalunya kalau fitting ni ,sehari atau dua hari sebelum shooting (yang untuk extra la), aku tahu pon sebab aku pon ade pengalaman dalam benda2 ni . Sampai ke hari ni dah 25hb dia takde pon pegi shooting lagi .HUHUHU , aku tahu la yang kau auta lebeh !! Aku pon dengan pantas buat design aku sendiri , rasenye aku amek mase 4 jam jugak la nak siapkan , n aku kene buat belakang dia diam2 sbb nanti dia tanye kenape aku buat yang lain . Lepas tu kalau dia ade kat rumah pasti dia nak peluk aku atas katil manjangnye ,then aku tak boleh buat satu ape pon .

Lagi satu yang buat aku malu sangat ni , dia g post kat fb dia mase tarikh hari valentine di mana kami same2 ade kat rumah mase tu . Dia post "having fun with two lesbian couple bla bla bla...... yang buat aku musykil ape muslihat dia disebalik posting tu?. Kalau dia nak buat aku jeles atau nak sakitkan hati aku , aku bukannye friend dalam fb dia pon, jadi maksudnye dia ade orang lain yang untuk dijeleskan . GOT IT!!!  Yang buat aku lagi sakit hati , aku tanye ape motif dia buat macam ni ?. dia boleh jawab itu fb dia ,so suke hati dia lah nak post ape pon ,itu hak dia n takde kene mengena dgn aku . Lepas dia cakap camtu aku terus sentap n diam seribu bahasa . Aku menyendiri kat balkoni . Mungkin dia rase yang aku ni bukan manusia dan takde hati n perasaan macam pompan2 lain kowt ,sebab tu dia buat aku camni .

Ya tuhan , tau tak bukan semalam je dia cuba halau aku dari sini ,bahkan dah bejuta2 kali dah dia halau aku . Tapi aku dengan muke selamba n tak tahu malu nye tetap lagi stay dengan dia kat sini. Aku bukan taknak keluar tapi cabaran hidup kat dunia luar lagi besar dari sini. Lagipon aku bukan ade duit pon . Endingnye nanti aku benti blaja n jadi pelacur ??.. ee,taknak la aku terus2an buat dosa kering camtu . Lagi satu aku mungkin akan dapat penyakit HIV kalau aku buat kerja tu . Banyak risiko nye . Sebab tulah aku masih stay kat sini , aku nak tunggu sampai abis blaja je , dah selesai semua ni baru aku boleh tarik nafas lega . 

Macam2 cara dia buat supaya aku menyerah kalah n ending kan perhubungan ni . Macam2 dia buat supaya aku sakit hati dan menangis N macam2 dia buat supaya aku benci dia . Tapi aku ni hati kering , takkan ade satu pon yang boleh buat aku kalah dengan permainan ni . Biarlah dia nak layan aku macam pelacur atau hamba abdi pon . Aku da malas nak ambik tahu pasal hati yang tak terjaga dah ni . Aku cuma nak abiskan blaja je , tu jelah harapan mak aku selama ni . 

No comments:

Post a Comment