Saturday 16 February 2013

INTERRACIAL COUPLE

INTERRACIAL COUPLE ialah apabila pasangan itu berlainan bangsa dan warna ( fakta sendiri ) . Selalunya orang pandang serong atau pelik pada pasangan ni .. "what the hell is wrong with both of you'' /  "hey .what the fuck / "Omaigoshhh " / "ek eleh ,ape benda la" /
"hitam vs putih " and macam2 lagi la yang public akan cakap, tapi ade aku kesah ??... hahahhah!

Aku pon dalam kategori ni jugak .. aku vs black american ..huahahah... semua orang benci aku dowh bile dapat tahu pasal ni , macam2 tanggapan orang .. maklumlah "black" ni selalu dikategorikan sebagai "jahat" , tapi bf aku okla , tak buat menda2 tak elok ,.ape orang nak cakap tu belakang kire , asalkan hati kita tahu mana yang betul dan tidak ..

Mule2 kekok jugak la nak keluar same , makan same , semua orang usha tak puas hati jer, aku bedebuk muke sekor2 tau la.. erm, tapi lame2 aku dah biasa ,dan betul cakap orang cinta itu boleh membutakan sesiapa sahaja .

Sweet sebenarnya INTERRACIAL COUPLE ni , kalau tak caye ,cube lah .. haha..Ape yang penting HATI dan bukannye tanggapan orang luar okay.




No comments:

Post a Comment