Saturday 23 February 2013

huarghhh,...

huarghhhhhh....tinggal 4 hari jer lagi tarikh akhir pembayaran untuk dinner tu .. OMG , mane aku nak carik fulus nih ?, si budak I tuh tah bile nak bayar balik duit aku tah, pandai pinjam tak pandai nak bayar balik , macam2 alasan la dia bagi . Ura2nye anak datok , tah anak datuk bercucu 9 kowt ..loll..Aku ni kalau ade orang nak pinjam duit ,aku jenis kesian tau ,aku bagi jer walau sesape pon (itupon kalau aku ade duit la ) , tapi masalah nye pulak aku ni jenis tak suke mintak balik duit aku tu , walaupon aku ade hak .Aku jadi malu plak nak mintak balik ,tah ape penyakit tah aku ni . 

kesimpulannye , kalau sampai 28hb ni si I tuh tak bagi jugak duit aku , terpaksa lah aku batalkan niat nak berglemer2 malam dinner tuh nanti . Dah sememangnye nasib selalu jer tak menyebelahi aku . Dah selalu sangat nasib malang bersama aku . Kalau ade something yang penting atau yang aku teruja sangat nak pegi ,mesti ade je yang menghalangnye. Hurm,  ape nak buat kan ,kalau ade rezeki aku , ade la.. kalau takde aku redha jela .

No comments:

Post a Comment