Saturday 23 February 2013

annual dinner..

huem.. persediaan aku dah 60% untuk dinner nanti, aku betol2 tak sabar giler nak tunggu malam tu . Aku nak jadi diantara yang mendapat perhatian . Tapi nanti si bapok tu mesti mendahului aku berlap2 ..huhuhu..yerlah bapok pon dia lagi cantik what dari mana2 gadis,kaki panjang ,smooth and clean lg tuh , aku pon ternganga tengok bile dia pegi kolej pakai mini skirt .Annoying giler  si bapok ni biler dia post dekat dalam group "tak best la kalau dia takde"  WTF !!! ...Walau apepon aku kene jadi diri aku malam tu ,aku kene bukak mata semua orang yang aku adalah aku .Aku akan buat kejutan besar malam tu .

Si jejaka hati aku tu pulak sibuk nak tanye orang lain pasal dinner tu, yang aku ni langsung dia tak tanye .Hurm, maybe dia rase aku ni tak tahu pape kowt , tapi diam2 aku dah buat persediaan awal .huhuhu..kalau dia boleh buat aku camtu ,aku pon boleh jugak la der,.


tak sabar ,tak sabar , tak sabar.......................................



No comments:

Post a Comment