Sunday 24 February 2013

TAK ADIL!!!

Kadang2 aku dapat rase macam tuhan tu sungguh tak adil dengan aku. Ape aku nak sentiasa tak dapat . Aku selalu dapat yang worst . Aku takde keistimewaan ,kepakaran dalam ape pon yang aku buat . Blaja pon tak penah jadi top 3 ke top 10 pon tak penah . Tak cantik , tak sempurna , dan tak bergaya macam orang lain  .Aku menceburkan diri dalam dunia lakonan  dan modelling ,  aku diherdik sebab takde pakej yang menarik katenye . Aku masuk dunia rekaan , aku langsung tak tahu melukis . Sampai sekarang aku tercari2 ape yang ade dalam diri aku ni , ape kepakaran aku dan ape yang aku boleh buat supaya dunia nampak aku . Kadang2 aku jeles dgn N , dia selalu score dalam subject yang dia ambik , modelling pon pencapaian dia lagi boleh dibanggakan dari pencapaian aku . Kepala otak dia bijak tak macam kepala otak aku . Ya tuhan , sampai bila kau nak simpan aku dalam kepompong ni , aku dah penat carik dan menunggu jawapan . 

No comments:

Post a Comment