Sunday 17 February 2013

BOSAN DENGAN PASANGAN ANDA?.. APE NAK BUAT YER?

Hurm,hari ni aku nak cerita pasal pasangan yang mudah bosan dengan pasangan masing2 .. cinta tu memang ade tapi susah nak semarakkan cinta tu kalau masing2 ego . Dari pengalaman aku sendiri ramai diantara lelaki2 yang try nak usha2 aku adalah daripada golongan yang sudah berumahtangga . Pelik kan ,dah ade bini ,masih lagi berpoye2 kat luar . Katenye pegi meeting tapi dating rupenye . Aku penah jugak tanye beberape orang ni kenape agaknye diorang makan luar a.k.a skandal belakang isteri, rate2 dari dorang ni cakap yang diorang bosan dengan cara hidup yang same tiap2 hari, tengok muke yang same tiap2 hari, anak menangis tak henti2 , isteri dah gemuk dan tak cantik macam dulu ,isteri kene jage anak jer sampai takde mase nak layan suami dan macam2 lagi alasannye..haishh ..kalau taknak jadi macamni ,asal nak kawin jugak ??,. orang lelaki memang camtu ehh???....lelaki jangan marah haaa.. 

Aku sendiri pon tak nafikan , cinta aku dgn en.sayang aku tu semakin hari semakin pudar ,hari2 buat benda yang same memang bosan ,tapi kite kene la jadi kreatif sikit ,macam aku buat ni :-

  • buat surprise dinner untuk si dia (masak la sedap2 sikit n special )
  • beli la baju tidur baru a.k.a pyjamas ,bukan malah pon kan . Asyik2 yg same je mesti bosan nye si dia tu tengok .(warna merah boleh menaikkan aura cinta)
  • memainkan peranan anda di atas katil , buat la yang lain dari yang lain sikit .(baru thrilled)
  • pakai la wangi2an sikit , ni asik2 bau belacan jer mane suami nak dekat 
  • pegi honeymoon atau bercuti same2 (jangan bawak anak2 yer )
  • pegi tempat2 yang selalu pegi mase time mude-mudi dulu (zaman becinte )
  • buat handcraft yang sweet giler untuk si dia (handcraft ni sentimental value lain tau)
  • bagi urutan sensual 
  • main game xbox same2 
  • masak same2 
  • buat kerja rumah same2 
  • bagi hadiah 
  • ketipkan kuku si dia ,omaigosh yang ni sweet giler la aku cakap .
  • mandi same2 
  • n so on.....................................
sebenarnye banyak lagi ,tapi korang pikir2 la sendiri yer , ni semua idea kreatip aku jer ,nk follow ke taknak ke up to korang lah yer. Kadang2 ape yang kite rancang tu tak menjadi gak , so ,kite enjoyyyy!!!

No comments:

Post a Comment